Ieșirea oficială a Honda de pe piața din Rusia a fost cea mai mare dezamăgire a sfârşitului de an trecut. Producătorul intrase pentru prima dată pe piaţa rusească în 2004.

În prezent, se desfășoară procesul de vânzare al ultimelor SUV-uri. Volumul semnificativ mai mic de vânzări a devenit principalul motiv din spatele deciziei, precizează rusautonews.com

Deși compania nu intenționează să furnizeze noi echipamente dealerilor oficiali, serviciile post-vânzare pentru vehicule vor continua. În plus, vânzările de produse de la terți, cum ar fi motocicletele, vehiculele de teren și bărcile cu motor vor continua.

După cum au remarcat experții, prima problemă cu care s-a confruntat producătorul în Rusia a fost criza valutară din 2015, când reprezentantul Honda a anunțat că pune capăt vânzării de mașini marca Acura în Federația Rusă. Apoi, 2019 a fost cel mai sumbru an, cu vânzări de doar 1.836 de vehicule din întreaga sa gamă de modele

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut