Producătorul chinez de vehicule Great Wall Motor a dezvoltat un SUV cu celulă de combustibil cu hidrogen, iar acum deblochează noi bugete pentru a începe fabricarea a 100 de camioane cu hidrogen cu care intenționează să intre pe piața vehiculelor grele.

Liderii Great Wall Motor sunt convinși că hidrogenul este perfect potrivit pentru vehiculele grele de transport și anunță producția a 100 de camioane cu hidrogen începând de anul acesta: „Va fi dificil ca soluțiile electrice cu baterii să facă față provocărilor oferite de vehiculele grele, dar hidrogenul are toate șansele de a câștiga în acest domeniu“ , spune un purtător de cuvânt al grupului.

Pe lângă primele sale investiții majore, Great Wall Motor tocmai a prezentat un nou buget de peste 390 de milioane de euro pentru a-și accelera programele de hidrogen, având ambiția de a fi unul dintre cei trei lideri mondiali din acest sector. „Va fi un sector cu aplicații de nișă la început, dar dacă identificăm bine aceste nișe, deschidem calea spre succesul viitor“, a spus purtătorul de cuvânt. Se poate spune că Marele Zid beneficiază de un ajutor semnificativ din partea autorităților chineze pentru dezvoltarea soluțiilor de hidrogen.

Great Wall Motor s-a stabilit deja în Europa și nu ascunde ambițiile sale globale, așa cum precizează președintele său Jack Wei în prezentarea planului strategic al grupului: „Singurul mod în care putem trece înaintea concurenței este să ne afirmăm punctele forte actuale foarte repede, respectiv în următorii trei până la cinci ani.“

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut