Producătorul belgian de bere Anheuser-Busch InBev a avut un prim trimestru excelent, cu profituri în creștere datorită majorării prețurilor și unei strategii orientate spre produse premium.
Producătorul mărcilor Budweiser, Corona și Stella Artois, a obţinut în T1 2023 o creştere a veniturilor de 13,2%, până la 14,2 miliarde de dolari, datorită, pe de o parte, unei creșteri de 0,9% a volumului, iar pe de alta unei majorări de 12,4% a veniturilor pe hectolitru. Profitul operațional a crescut cu 13,6%, în ciuda creșterii costurilor și a investițiilor de marketing mai mari. Aceste cifre sunt mai bune decât fuseseră previzionate.
Compania a spus că a reușit să mărească marjele datorită creșterii prețurilor și pariind pe mărci și produse mai scumpe. De asemenea, berile fără alcool au mers bine (+30%).
Creșterea vânzărilor în portofoliul principal de bere a fost puternică în afara SUA, cea mai mare piață a sa, stimulată de revenirea cererii consumatorilor în China și de creșterea continuă în India şi în Brazilia. Totuși, AB InBev nu crede că va putea experimenta o creștere atât de puternică a profitului pe tot parcursul anului, previzionând o creștere a EBITDA între 4 și 8%.