Lanţul românesc de retail Profi lansează Profi Retail Media, o reţea de advertising dezvoltată în parteneriat cu compania românească de tehnologie Footprints AI.

“Rețeaua noastră face pași mari în direcția digitalizării și eficientizării”, afirmă Călin Costinaș, director general adjunct Profi. “Cu peste 4.000 de display-uri și cu instalații radio active în toate magazinele noastre – numărul urmând să se dubleze în viitorul apropiat – Profi dispune de o inegalabilă capacitate de promovare în teritoriu, capacitate pe care o punem și la dispoziția brandurilor din diverse domenii, altele decât retail, care doresc să beneficieze de o acoperire nemaiîntâlnită până acum în România.”

Rețeaua de retail media lansată de Profi este operată de Retail Media Hub (RMH), care se ocupă de activitatea de media selling, lucrând direct cu brandurile și agențiile de media, și asigurând totodată supervizarea execuției campaniilor publicitare.

Microsoft România susține acest proiect prin infrastructura sa de cloud și Inteligență Artificială, Microsoft Azure.

Rețelele de retail media conectează datele despre consumatori ale retailerilor cu advertiserii. Astfel de rețele utilizează targetarea bazată pe comportamentul de cumpărare din retail și fac posibilă distribuția mesajului publicitar prin canalele media proprii ale retailerului pentru a livra reclame personalizate atât în magazine, cât și în online. “Lansăm un proiect de advertising aparte. Le oferim brandurilor acces la date esențiale, dar anonimizate, despre comportamentul de consum în magazinele Profi, pentru ca acestea să-și deruleze campaniile de promovare mult mai eficient prin rețeaua noastră. Cei peste 1,2 milioane de clienți Profi care își fac zilnic cumpărăturile în rețeaua de magazine din țară vor avea și ei de câștigat. Vor primi oferte hiper-personalizate, care răspund așteptărilor, nevoilor și obiceiurilor lor de achiziție, dincolo de produsele cu cele mai bune oferte pe care le găsesc deja pe rafturile noastre”, a precizat Cătălin Pavel, Digital & Data Director, Profi.

Tehnologia Footprints AI a fost selectată de Profi pentru capacitatea de a lansa cu succes astfel de proiecte majore într-un timp record, de mai puțin de 3 luni. În plus, tehnologia proprietară Footprints AI permite o abordare inovatoare a advertisingului de tip Retail Media, ce promite a genera de cinci ori mai multă eficiență. Soluția permite targetarea dinamică pe baza comportamentului de consum a clienților Profi din magazinele fizice, promițând o îmbunătățire constantă a experienței de cumpărare.

Brandurile care vor face advertising în rețeaua de retail media Profi au acces la o eficiență estimată de 3-5 ori mai mare față de alte rețele de advertising, noi sau clasice, incluzând Google și Meta, radio sau TV.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 4 – octombrie 2023)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare