Îmbinând tradiția vinurilor și tehnologia secolului 21, Profi introduce brandul „Crama Somelierilor”. Era digitală a oferit instrumente pentru a reimagina spațiul pe care Profi îl dedică vinurilor, iar rebrandingul acestui raft a fost posibil cu sprijin din partea Inteligenței Artificiale, filtrat și modelat de viziunea echipei companiei.
„Colegii au fost esențiali în rafinarea și implementarea ideilor, iar cu ajutorul Inteligenței Artificiale aceștia au devenit mult mai eficienți, având acces la mai multe resurse în procesul de creație”, declară Gabriela Sirbu, director de sustenabilitate Profi. „Colaborarea dintre mașină și om a dat viață noului brand, făcându-l autentic și relevant pentru clienți. Cu toate aceste avantaje tehnologice, un lucru rămâne clar: inteligența artificială nu funcționează suficient de bine fără oameni.”
Utilizând Inteligența Artificială, Profi a reușit să creeze într-un timp record zeci de concepte și idei pentru branding. Tehnologia AI a generat variantele de zeci de ori mai repede decât metodele convenționale, aducând eficiență și rapiditate în acest proces.
Inovația adusă de AI a fost apoi îmbogățită și rafinată cu experiența și perspicacitatea echipei Profi. Inteligența artificială a generat rapid peste 100 de variante de nume, 70 de concepte de logo și diverse propuneri de texte de campanie, iar tehnici avansate de prompt engineering au condimentat întregul proces.
Odată cu finalizarea acestui proiect de rebranding, Profi pune bazele unui departament de Inteligență Artificială prin care avantajele noii tehnologii să contribuie la evoluția companiei în tot mai multe arii de aplicabililtate.