Profi anunță că aplicația Profi primește de acum susținerea a doi noi entuziaști ambasadori ai cumpărăturilor cu cap: Bifa și Toma. Aceștia se alătură deja binecunoscuților ambasadori Mircea Bravo și Bunica, întărind marea comunitate a aplicației care numără deja peste două milioane de utilizatori.

„La Profi, ne dorim să păstrăm bunul simț și înțelepciunea oamenilor de rând, iar ce ştim noi cel mai bine este sa vindem roșii. Simplitatea se îmbină în mod fericit cu misiunea aplicației noastre de a oferi valoare clienților într-un mod accesibil, personalizat și aproape de casă“, afirmă Corina Bădișor, Manager Loyalty și Digital la Profi.

De aceea Logo-ul Profi este o o tomată jucăușă, Toma, însemnată cu bifa care arată că la noi ai găsit și cumpărat ce ți-ai dorit.

Deveniți ambasadori, Bifa și Toma aduc un plus de bucurie publicului și evidențiază beneficiile aplicației. Ei întăresc identitatea brandului Profi, ideea de economii inteligente și umor.

Bifa și Toma au misiuni diferite. Toma este popular și extrovertit, întruchipând dorința de a juca în zona de gaming și de a colecta buline, funcționalități extrem de populare. Pe de altă parte, Bifa este orientată spre economisire și alegeri smart, ea știe toate ofertele, voucherele și bonusurile Profi.

Cu 28.000 de angajați în mai bine de 1.700 de magazine aflate în peste 840 de localități urbane și rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din România.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut