Rețeaua de retail Profi și startup-ul de tehnologii pentru monetizarea datelor dedicate retailerilor, Footprints AI, anunță extinderea către toate brandurile și agențiile de media a ofertei de campanii media și date privind comportamentul și profilul consumatorilor.

În etapa pilot de 6 luni, doar un număr limitat de branduri și agenţii media au avut acces exclusiv la audiența de peste 4 milioane de consumatori din rețeaua de peste 1.700 de magazine și din ecosistemul digital al retailerului Profi. Campaniile de omnichannel retail media derulate în această primă etapă au demonstrat o creștere de 3-4 ori a rezultatelor investiției brandurilor în campanii publicitare față de canalele media tradiționale, cum ar fi TV, Radio, Search & Social Media.

Rețeaua de retail media Profi implică sute de comunități și puncte de vânzare care sunt conectate și gestionate în mod centralizat pentru a oferi o platformă coezivă și eficientă pentru campanii publicitare omnichannel.

“Acest pas reprezintă angajamentul nostru continuu de a inova și de a oferi partenerilor soluții avansate de publicitate și de înțelegere a clienților Profi și a ceea ce le determină nevoile de cumpărare și consum. Rețeaua de retail media a Profi, dezvoltată și operată în parteneriat strategic cu Footprints AI, le permite brandurilor să crească și să prospere într-o piață dinamică. De asemenea, activăm și latura de educare a clienților prin campaniile de awareness educaționale, aducând astfel modul de informare emoțională constructivă”, a declarat Gaetan Pacton, CEO al Profi România.

Pe parcursul primelor șase luni, brandurile ce au avut acces la campaniile de retail media au înregistrat creșteri semnificative în ce privește rata de conversie, mărirea numărului de utilizatori pe platformele proprii, vânzările în magazine sau notorietatea pe segmentele de piață vizate.

Un exemplu este provocarea de a crește notorietatea în piață și achiziția de utilizatori înregistrați ai platformei online de cumpărare și vânzare de mașini second-hand cu ajutorul Inteligenței Artificiale, instant.ro. Campania de retail media derulată în ecosistemul omnichannel al Profi a generat o creștere remarcabilă de peste 50.000 de utilizatori noi cu o îmbunătățire semnificativă de 280% a ROAS (Return on Advertising Spend) într-o perioadă de 2 săptămâni de campanie.

Intersnack, producatorul Chio Chips, BCR, YOXO, furnizorul de abonamente digitale de telefonie mobilă și internet, sunt alte exemple de parteneriat de succes de la demararea proiectului Profi de retail media.

Profi și Footprints AI au lansat noile oferte comerciale și pachete disponibile pentru clienți care au în spate un model de preț flexibil, pe bază de rezultate și cu raportare în timp real pentru toate canalele de retail media utilizate de campanii.

“Pentru branduri, oferta noastră de retail media înseamnă o măsurare și un control fără precedent al eficienței campaniilor publicitare. Brandurile pot avea acces direct la consumatori pe baza comportamentului de consum și pot targeta campaniile pe tot parcursul deciziei de cumpărare, cu focus pe momentul achiziției. Iar cele care sunt prezente pe rafturile noastre își pot monitoriza direct rezultatul în vânzări, permițându-le să-si optimizeze strategiile și bugetele. Deschiderea acestui canal reprezintă, pentru brandurile care nu se află în mod tradițional în retail, un element de inovație și o asociere “out of the box” în mintea consumatorului prin contextul în care este targetat”, a declarat Valentin Cristescu, Marketing Manager, Profi România.

Rețeaua de retail media pregătește lansarea unei platforme disponibile public care să afișeze dinamic o imagine clară, generalizată, a audienței rețelei Profi și a insight-urilor de cumpărare, oferind astfel brandurilor o înțelegere profundă a comportamentului consumatorilor și a tendințelor de piață pe care pot acționa cu campanii de retail media.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut