project44, principala platformă de vizibilitate a lanțului de aprovizionare, a anunțat că a primit o investiție de 80 de milioane de dolari, ridicând valoarea companiei la 2,7 miliarde de dolari. În ciuda scăderii pe scară largă a recenziilor B2B SaaS, project44 și-a crescut valoarea cu 12% față de ianuarie. Runda de finanțare, condusă de Generation Investment Management și AP Moller Holding, este concepută pentru a accelera viziunea companiei privind vizibilitatea în lanțul de aprovizionare și sustenabilitate.

project44 a anunțat joi, 3 noiembrie, o rundă de finanțare de 80 de milioane de dolari de la Generation Investment Management, o firmă de investiții sustenabile și A .P. Moller Holding, o companie privată de investiții cu sediul în Danemarca. CMA CGM, o companie globală de soluții pentru ocean, uscat, aer și logistică, s-a alăturat rundei cu investitorii anteriori Goldman Sachs Asset Management, TPG, Emergence Capital, Chicago Ventures, Sapphire, 8VC, Sozo Ventures și Omidyar Technology Ventures.

Runda de finanțare evaluează valoarea întreprinderii project44 la 2,7 miliarde de dolari, în creștere cu 12% față de Seria F din 11 ianuarie 2022. Compania este deja pe calea profitabilității. Finanțarea suplimentară promovează mai multe inițiative importante, inclusiv măsurarea și reducerea emisiilor în lanțul de aprovizionare la nivel global și în toate modurile de transport. „Atunci când incertitudinea cauzată de întreruperile lanțului de aprovizionare, costurile de inventar și politica economică este la cote maxime, project44 continuă să le ofere clienților valoare comercială de durată”, a declarat Jett McCandless, fondator și CEO al project44. „Această ultimă rundă de finanțare va accelera capacitatea noastră de a conecta toate părțile din ecosistemul lanțului de aprovizionare și de a furniza date de cea mai înaltă calitate privind lanțul de aprovizionare și vizibilitatea emisiilor către clienții noștri expeditori de marfă și LSP. Cu aceste fluxuri de date, clienții sunt capabili să concureze mai bine în piaţă, gestionând mai bine inventarul și construind un lanț de aprovizionare mai previzibil și mai rezistent. Vom continua să oferim această valoare clienților, indiferent de provocările sau oportunitățile pe care le aduce 2023.”

În prezent, project44 ajută peste 1.200 de companii să obțină predictibilitate, reziliență și sustenabilitate în lanțurile lor globale de aprovizionare. Clienții folosesc platforma pentru a asigura livrarea la timp a expedierilor, pentru a răspunde proactiv la întreruperile lanțului de aprovizionare și pentru a muta bunurile mai eficient. Cu o creștere robustă și performanță financiară, project44 este pe drumul spre profitabilitate fără a strânge capital suplimentar.

Compania a continuat să inoveze pe baza feedback-ului clienților și a lansat recent Movement by project44, platforma de vizibilitate a lanțului de aprovizionare care oferă expeditorilor, transportatorilor și profesioniștilor în logistică o nouă viziune asupra lanțului de aprovizionare.

O soluție pentru emisiile Scope 3

project44 are o poziție unică pentru a măsura amprenta de carbon a lanțurilor de aprovizionare, responsabile pentru 60% din emisiile globale. În raportare, majoritatea emisiilor din lanțul de aprovizionare se încadrează în Scope 3: emisii indirecte din activități și instalații care nu sunt deținute sau controlate de companie. Potrivit Accenture, doar 16% dintre companii își măsoară în prezent emisiile Scope 3 în mod cuprinzător.

Finanțarea suplimentară va permite project44 să construiască un sistem de măsurare a emisiilor Scope 3 în lanțul de aprovizionare în toate regiunile și modurile de transport. Astfel, compania va oferi expeditorilor și transportatorilor oportunitatea de a optimiza costurile, performanța și emisiile deopotrivă. Vizibilitatea emisiilor va pregăti, de asemenea, clienții project44 să îndeplinească noile cerințe de raportare a emisiilor de carbon în conformitate cu Organizația Maritimă Internațională (IMO) 2023 și Directiva de raportare a durabilității corporative (CSRD) propusă de UE, care necesită măsurarea și raportarea emisiilor Scope 3.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare