Dezvoltatorul imobiliar Prologis a înregistrat un al treilea trimestru bun în operațiunile sale europene. Ratele de ocupare au rămas ridicate, dar într-un mediu macroeconomic în schimbare, accentul a fost pus pe anticiparea nevoilor clienților, în special în domeniile energiei, muncii și durabilității.

La sfârșitul celui de-al treilea trimestru al acestui an, portofoliul total al Prologis era de 22,2 milioane de metri pătrați. Suprafața închiriată se întindea pe 810.211 m2, iar creșterea veniturilor din chirii a fost de 14,3%. S-au remarcat în special contractele cu Transeco și Stark Future SL în Franța și cu CEVA Logistics din Born. De asemenea, Prologis a lansat câteva inițiative noi în trimestrul al treilea: 12 noi proiecte de dezvoltare, cuprinzând o suprafață totală închiriabilă de 296.658 m2 în Republica Cehă, Franța, Germania, Italia, Polonia, Slovacia, Spania și Regatul Unit. Prologis Europe a achiziționat 144 de proprietăți în acest trimestru, cu o suprafață totală închiriabilă de 1.155.158 m2 de-a lungul coridoarelor logistice strategice în Belgia, Franța, Germania, Italia, Olanda, Polonia, Spania și Regatul Unit. În plus, Prologis Europe a achiziționat două terenuri cu o suprafață totală de 198.987 m2 în Franța și Slovacia.

În Benelux, dezvoltările notabile au fost de 300.000 m2 în Amsterdam, Rotterdam și Bruxelles prin achiziția Crossbay, pe lângă 16.000 m2 în Zaventem și 9.900 m2 în Utrecht.

Cel de-al treilea trimestru a fost așadar reușit pentru Prologis. Cu toate acestea, conducerea companiei se teme de ceea ce va aduce viitorul. Războiul în desfășurare și provocările energetice tot mai mari din Europa rămân în prim-plan. În viitor, lucrul la durabilitate și eficiență energetică va deveni și mai important pentru Prologis.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut