În primul său raport de transparență prezentat Comisiei Europene, Temu a oferit statistici impresionante. Platforma declară că are aproape 94 de milioane de utilizatori lunari în UE și că a eliminat 7,2 milioane de produse nesigure sau interzise.

Ca urmare a expansiunii rapide, Temu este obligată să respecte normele privind transparența impuse de Legea Serviciilor Digitale (DSA), întrucât a fost clasificată ca „Platformă Online Foarte Mare” (VLOP). Între aprilie și octombrie 2024, Temu a înregistrat în medie 93,7 milioane de utilizatori pe lună în UE, cu Germania în frunte, având 16,3 milioane de utilizatori.

Potrivit Retail Detail, Franța ocupă locul al doilea cu 12 milioane de utilizatori, urmată de Italia cu 10 milioane. Polonia (9,6 milioane) și Spania (9,4 milioane) completează topul, în timp ce Țările de Jos se situează pe locul al șaselea cu 4,6 milioane de utilizatori pe lună, de două ori mai mulți decât în Belgia.

Raportul de transparență detaliază măsurile luate de Temu pentru a gestiona provocările legate de siguranța produselor, proprietatea intelectuală și moderarea conținutului. Printre aspectele notabile se numără:

– Moderarea conținutului: Platforma utilizează algoritmi avansați, susținuți de o echipă de 2.500 de moderatori cu sediul în Irlanda. Sistemele automate identifică produsele interzise și cele cu risc ridicat, iar echipele specializate tratează cazurile complexe, cum ar fi încălcările drepturilor de proprietate intelectuală.

– Solicitări de aplicare: Temu a primit 89 de rapoarte privind conținut ilegal, cele mai frecvente fiind referitoare la produse nesigure (35) și etichetare incorectă (42). Germania și Franța au fost cele mai active țări în raportare, cu 51 și 17 solicitări, respectiv.

– Inițiative proprii: Compania afirmă că, din proprie inițiativă, a prevenit 6,3 milioane de încălcări potențiale ale drepturilor de proprietate intelectuală și a eliminat 7,2 milioane de produse nesigure sau interzise.

Această analiză evidențiază eforturile Temu de a-și îmbunătăți conformitatea și siguranța în contextul reglementărilor stricte din UE.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut