Retailerii au refuzat să accepte creșterea prețului, iar producătorul a încetat să le furnizeze întreaga sa gamă de aproximativ 300 de produse de la mărci precum M&Ms, Whiskas, Ben’s Original și Miracoli, scrie Retail Detail.

În ceea ce privește amploarea, boicotul nu are precedent: două mari lanțuri de supermarketuri din Germania au rămas fără produsele unei corporații multinaționale: Rewe (care include lanțul de discount Penny) și Edeka (include discounterul Netto). Mars nu a comentat cu privire la refuzul aprovizionării, dar CEO-ul diviziei de cofetărie Mars, Carsten Simon, a declarat pentru Lebensmittel Zeitung că firma „are nevoie urgentă de o a doua creștere a prețurilor în acest an”, din cauza creșterii costurilor. El a criticat, de asemenea, abordarea dură a retailerilor germani, subliniind că nu există nicăieri dispute atât de acerbe. Retailerii adoptă însă o poziție diferită. „A anunța o creștere a prețului cu 10% și apoi a spune că Rewe ar trebui să o transmită cumpărătorului este un scenariu complet nerealist”, a declarat directorul executiv al Rewe, Lionel Soak. „Mâncarea nu ar trebui să devină un lux”, a completat CEO-ul Edeka, Markus Mosa.

În acest context, discounterul Netto a scris pe rețelele de socializare: „Producătorul Mars cere o creștere nerezonabilă a prețului. Noi, cei de la Netto, luptăm pentru tine și îți aducem o alternativă de marcă privată care este cu cel puțin 64% mai ieftină, dar 100% mai gustoasă.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut