Black Friday a început la eMAG la ora 07:25, iar interesul a fost la cote maxime: 283.000 vizitatori au intrat să descopere oferta în aplicația eMAG și în site, cu 8% mai mult decât în anul precedent. În primele 10 minute de la start, clienții au comandat 148.000 de produse, într-un ritm de 246 produse pe secundă. O mare parte dintre ele se aflau în favorite și vor beneficia de transport gratuit prin serviciul Genius. „Interesul la startul evenimentului a fost la cote maxime, iar clienții au pus în coș mai multe produse decât în anul precedent în prima jumătate de oră. Vedem o crestere mare pe categoriile televizoare, IT, produse pentru casă și îmbrăcăminte care este probabil generata de anticipata creștere a preturilor anunțată pentru anul viitor. În primele 30 de minute comenzile au crescut spectaculos, la 297.000 de produse comandate după primele 30 de minute, în creștere cu 43% comparativ cu anul anterior. Clienții eMAG comandă în acest an din mult mai multe categorii, trendul principal la prima oră”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Primele produse epuizate din oferta eMAG:

Masina de spalat rufe Samsung WW70T4540TE/LE, 7 kg, 1400 RPM, 800 de bucăți
Televizor LG OLED 55A, 139 cm, Smart, 4K Ultra HD, OLED, 300 de bucăți
Laptop ASUS X515MA cu procesor Intel® Celeron® N4020, 15.6″, Full HD, 750 de bucăți
Bormasina Bosch Professional 12 V, 2 acumulatori 2 Ah, 1300 de bucăți
Ghete U.S. Polo Assn, 550 bucăți
Cele mai multe comenzi la mia de locuitori au fost plasate din Ilfov, Dolj, Ialomița , Cluj și Sibiu.

Cifre cheie din primele 30 de minute ale evenimentului Black Friday, 12 noiembrie 2021:

• vânzări de 142 milioane de lei

• 58% dintre comenzi au fost plătite cu cardul

• Peste 297.000 produse comandate în primele 30 minute, mai mult cu 43% față de anul trecut

• 84% dintre comenzi plasate de pe dispozitivele mobile

Peste 50% dintre produse din ofertă fac parte din oferta sellerilor din eMAG Marketplace.

Top produse comandate:

Produse pentru casă și îngrijirea casei – 22.000
Beauty și îngrijire personală – 33.000
Electrocasnice mici – 17.000
Jucării – 9.000
Produse de protecție și echipamente medicale – 3.000
Televizoare și siteme audio – 11.000
Smartphone-uri și smartwatch-uri – 15.000
Fashion – 8.000
Frigidere și mașini de spălat – 9.000
Băuturi alcoolice și cafea – 35.000

Vânzări de produse speciale de Black Friday 2021:

Automobile – 3 comenzi
Aur și monede – 400g
Ceasuri și bijuterii – 14 comenzi
Servicii medicale – 130 de comenzi
Servicii telefonice – 200 de comenzi
Imobiliare – 6 cereri
Pachete turistice – 100 nopți de cazare
Carburant – 19.000 litri

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut