Producătorul de fronturi din MDF, Regency Front, a investit 6 milioane de euro într-o nouă linie dedicată fronturilor vopsite, cu tehnologii și utilaje de ultimă generație. Capacitatea de producție ajunge la 700 mp/schimb și integrează, totodată, și cea mai mare linie de lac din România și utilaje de șlefuire a canturilor sau aplicare grund complet automatizate. Fronturile produse sunt dedicate atât clienților de tip B2B, cât și consumatorilor finali.

„Investiția de 6 milioane de euro din surse proprii ne-a permis să dezvoltăm cea mai tehnologizată linie de producție de fronturi din România. Astfel, reușim să completăm gama de produse, oferind atât fronturi din MDF înfoliat, cât și vopsit. În ultima perioadă se observă o atenție tot mai mare din partea clienților acordată designului de interior în general și pieselor de mobilier în special. Suntem în permanență atenți la trendurile internaționale și ne bucurăm să putem oferi românilor o gamă variată de produse, dar și o paletă de culori vastă”, a declarat Dani Shawu, CEO Regency Front.

Compania estimează că noua linie de fronturi va fi pusă în funcțiune până la sfârșitul lui 2023 și va veni să completeze linia de MDF înfoliat deja existentă.

Regency Front vizează o cifră de afaceri de 10 milioane euro până în 2025, pe o piață a mobilei marcată pe de o parte de creșterea inflației și de creșterile costurilor de producție, iar pe de alta de vânzări tot mai ridicate în mediul online.

Creșterea e-commerce își pune amprenta și în industria mobilei. Cu toate că majoritatea comenzilor continuă să fie generate de magazinele fizice, se observă un trend ascendent în ceea ce privește achizițiile online, arată datele distribuitorilor din rețeaua Regency. Totodată, în ciuda actualului context economic instabil, investițiile în mobilier continuă să fie ridicate. În plus, piața este mult mai matură, iar consumatorii știu exact ce își doresc. „Piața locală cunoaște evoluții la nivelul consumatorilor – propunerile nu mai pleacă exclusiv dinspre producător către client, ci și invers. Indiferent că vor doar să-și schimbe fronturile unei mobile existente sau vorbim de producerea mobilei de la zero, clienții se implică în alegerea modelelor și a decorurilor, mai ales că posibilitățile de alegere au crescut. Astăzi, există o gamă mai largă de modele variate și tipuri de texturi diferite: uni, structo-striat, high gloss, supermat, textură sau decoruri de lemn. În plus, prin noua colecție Bespoke oferim clienților o serie de modele noi pe piața din România, dar și posibilitatea ca aceștia să-și pună amprenta personală, semnătura stilului lor, venind cu schițe ale modelelor pe care și le doresc”, explică Alina Enache, Marketing Manager Regency Front.

Clienții companiei sunt în proporție de 90% producători de mobilier, mari sau mici. Produsele Regency Front sunt, de asemenea, recomandate de arhitecți de interior sau designeri către clienții finali pentru proiecte de la zero sau doar pentru schimbarea ușilor mobilierului.

Lansată în 2018, ca parte a grupului Regency Company, compania a avut o cifră de afaceri de aproximativ 6,4 milioane lei în 2022.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut