Suedia a decis să abroge un regulament controversat care impunea ca dispozitivele de blocare a roților să fie îndepărtate după 36 de ore. Acesta se aplica vehiculelor grele străine care comiteau încălcări grave, precum cabotajul ilegal. Scopul acestei măsuri era de a încuraja plata rapidă a amenzilor, însă regula impunea ridicarea blocajului după 36 de ore, chiar și în absența plății. Aceasta a dus, de multe ori, la situații în care transportatorii, după ridicarea blocajului, le cereau șoferilor să părăsească imediat țara pentru a evita plata amenzilor.

Începând cu 1 ianuarie 2025, reglementările vor suferi o modificare semnificativă: dispozitivele de blocare a roților vor rămâne aplicate până când amenda va fi achitată în totalitate. Aceasta, potrivit 40ton.net, este o reacție directă la solicitările industriei transporturilor din Suedia, care cere de ani de zile măsuri mai eficiente împotriva concurenței neloiale și pentru o aplicare mai strictă a legii în domeniul transporturilor.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut