Într-un an marcat de provocări economice și schimbări în comportamentul consumatorilor, Zitec, furnizor de soluții de transformare digitală, anunță pentru prima jumătate a lui 2024 o creștere cu 25% a veniturilor liniei de business Retail și Distribuție și consolidarea portofoliului de clienți cu noi proiecte de digitalizare la nivel local și european. Zitec a sprijinit retailerii să își optimizeze operațiunile și să rămână competitivi prin soluții de digitalizare, în contextul scăderii consumului și al investițiilor mai prudente. Rezultatele confirmă acum tendința de transformare digitală a jucătorilor din retail ca răspuns la obiectivele de extindere a afacerilor lor într-o piață competitivă.

În prima parte a lui 2024, consumul a fost precaut, iar investițiile în piață au scăzut. Mai mult, consumatorii au devenit tot mai atenți la ofertele comercianților, așteptând aceeași experiență de cumpărare atât în magazinele fizice, cât și în mediul online.

În ciuda acestor provocări, Zitec a venit cu soluții tehnologice cu impact direct în business pentru unii dintre cei mai importanți jucători din industria de retail, care să-i ajute să rămână competitivi în contextul actual al pieței. Cu un portofoliu în continuă expansiune, Zitec a dezvoltat proiecte de digitalizare pentru branduri internaționale și locale precum: Leroy Merlin, KFC, Ivatherm, Interbrands Orbico, Sportano, Agrii, Flanco, Brico Depot, Arctic, Decathlon și eMag. „Ne bucurăm să vedem o deschidere tot mai mare către transformarea digitală a afacerilor și către schimbările organizaționale necesare accelerării acestui proces. Dacă vorbim despre România în special, comercianții sunt bine conectați la piața globală și la cele mai recente tendințe tehnologice. Aceștia au o înțelegere foarte bună a ROI-ului rezultat din adoptarea noilor tehnologii și vedem investiții considerabile în resurse dedicate, precum departamente sau echipe de Data Analytics sau transformare digitală. Comercianții sunt de asemenea interesați de soluțiile bazate pe AI care contribuie la automatizarea și personalizarea interacțiunilor, oferind consumatorilor răspunsuri rapide sau sugestii personalizate în timp real”, afirmă Alex Dobre, Retail & Distribution Director, Zitec.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut