Principalele destinații de shopping fac tot posibilul să-i convingă pe britanici să-și viziteze fizic retailerii favoriți. Centrele comerciale și magazinele intenționează să lanseze o ofensivă atrăgătoare, cu reduceri, promoții, evenimente cu muzică live și bannere pe stradă luna viitoare.

Retailerilor neesențiali li se va permite redeschiderea din 12 aprilie în Anglia și Țara Galilor și din 26 aprilie în Scoția, cu condiția ca cazurile de Covid-19, decesele și internările în spital să scadă în continuare.

Cumpărătorii, atraşi să iasă din online

Retailerii de haine și librăriile au fost închise luni de zile, mulți pierzând mai ales de Crăciun, iar acum fac toate ca să recupereze timpul pierdut și să-i convingă pe britanicii care s-au obișnuit să cumpere online să le viziteze magazinele.

În Londra, proprietarii de afaceri se pregătesc pentru o „vară plină de sărbătoare”, în timp ce se concentrează pe întâmpinarea clienților autohtoni în absența turiștilor străini, care de obicei predomină în capitală. “Se cheltuiesc sume uriașe de bani pentru a atrage clienții din Marea Britanie în această vară”, a declarat Jace Tyrrell, director executiv al New West End Company, care reprezintă sute de magazine în cel mai aglomerat cartier comercial din Marea Britanie.  „Îmbrăcăm străzile cu bannere. Este vorba despre iluminare, organizarea de mese în aer liber şi muzică, pentru a stimula vânzările.”

Unele centre comerciale sunt însă prudente cu privire la atragerea atenției asupra redeschiderii lor – centrul Arndale din Manchester nu intenționează să promoveze ocazia, deoarece, a spus o purtătoare de cuvânt, „nu vrea să încurajeze mulțimile mari”. „Este o destinație atât de populară, că trebuie să gestionăm numărul cumpărătorilor”, a spus ea.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut