Discounterul Pepco Group a anunțat că va renunţa la piața austriacă, pentru că nu se mai așteaptă la profituri adecvate în țară, scrie European Supermarket Magazine, preluând informaţia de la Reuters.

„Grupul a ajuns la concluzia că își va înceta operațiunile în Austria, deoarece nu crede că piața austriacă va atinge nivelul de rentabilitate așteptat”, se arată într-un dosar de reglementare.

Proprietarul mărcilor Pepco, Poundland și Dealz a intrat pe piața austriacă în septembrie 2021 și a ajuns să opereze 73 de magazine în țară. În octombrie, Pepco declarase că va încetini programul de deschidere a magazinelor pentru a se concentra pe reconstruirea profitabilității, dar că încă intenționează să deschidă cel puțin 400 de magazine noi în 2023/24.

Ieșirea din Austria va îmbunătăți fluxul de numerar al grupului și profitabilitatea pentru 2024, şi îi va permite retailerului să se concentreze pe alte piețe unde poate genera profituri mai mari.

Decizia nu va impacta strategia de creștere existentă în Europa de Vest și nici operațiunile în altă parte.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut