RetuRO, compania care administrează Sistemul Garanție-Returnare (SGR), a lansat o campanie media cu scopul de a informa consumatorii și de a le explica importanța și beneficiile acestui program. SGR va fi lansat pe 30 noiembrie 2023, iar campania de informare „Hora Reciclării” detaliază pașii pe care românii trebuie să-i urmeze în procesul de returnare a ambalajelor și de recuperare a garanției.

Noua campanie își propune nu doar să anunțe intrarea în vigoare a SGR și să invite românii să adopte noile măsuri de reciclare, ci și să educe publicul cu privire la rolul și importanța lor în asigurarea unui mediu mai curat și mai verde. “Cea mai valoroasă investiție pe care o putem face este aceea într-un viitor mai verde și mai curat. Cu lansarea SGR, ne angajăm să construim o țară în care ambalajele nu mai reprezintă o povară pentru mediu, ci devin o oportunitate de a ne angaja în acțiuni cu adevărat benefice pentru planetă. Fiecare pas, fiecare ambalaj returnat și fiecare garanție recuperată aduc o contribuție semnificativă la protejarea mediului. Această campanie reprezintă doar începutul procesului educațional. Pe măsură ce ambalajele pentru băuturi cu logo SGR vor ajunge progresiv pe rafturile a aproape 80.000 de comercianți, în următoarele luni ale lui 2024, ne vom concentra pe creșterea conștientizării și pe o înțelegere solidă a modului în care funcționează SGR”, spune Gemma Webb, CEO și Președinte al Directoratului RetuRO.

Mircea Fechet, Ministrul Mediului, Apelor și Pădurilor, a completat: “Fiecare etapă în dezvoltarea SGR ne apropie de viitorul pe care ni-l dorim pentru România. Mai avem doar 45 de zile înainte ca această inițiativă să devină o oportunitate concretă de efort colectiv și de a aduce o schimbare semnificativă în modul în care gestionăm deșeurile și protejăm mediul. Cu toate acestea, angajamentul trebuie să fie pe termen lung. Suntem încrezători că, începând cu al treilea an de funcționare, eficiența sistemului va depăși 95% și vom contribui semnificativ la reducerea deșeurilor și a impactului asupra mediului.

Reacția societății civile ne confirmă că facem un pas hotărât în direcția corectă. Pentru români, acest sistem este simplu, în esență. Fiecare cetățean care contribuie prin returnarea unui ambalaj de băuturi joacă un rol vital în succesul acestei inițiative. Dincolo de SGR, mi-aș dori ca fiecare român să înțeleagă că nu plătește doar 50 de bani pentru un ambalaj simplu, ci că aceasta reprezintă, de fapt, garanția unui viitor mai bun.”

FOTO: RetuRO / Facebook

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut