Deşi urma să fie rezolvată la începutul acestei săptămâni, aglomerația de pe Canalul Mânecii, care a paralizat traficul weekend-ul trecut, încă este prezentă. Ca urmare, autostrada britanică M20 servește în continuare drept parcare temporară pentru camioane. Acolo se desfășoară așa-numita „Operațiune Brock” – camioanele sunt amplasate direct pe șosea, iar șoferii nu au la dispoziție nicio instalație sanitară.

Principalul motiv al acestei situaţii este legat de problemele prelungite ale operatorului P&O Ferries, notează 40ton.net. De când compania a anunțat o restructurare majoră și concedierea a 800 de persoane, trei dintre unitățile sale încă nu s-au întors pe ruta Dover-Calais. Ca urmare, camioanele trebuie să utilizeze feriboturile DFDS sau trenurile prin Eurotunnel, cu o capacitate insuficientă. În plus, situația este complicată şi de vremea neprielnică și de apropierea Paștelui care a crescut traficul de pasageri.

De altfel, DFDS a emis o alertă pentru pasageri pentru perioada 8-10 aprilie, pentru că se așteaptă la volume record de trafic legate de Paşte și la probleme și mai mari cu capacitatea. Asta înseamnă că, în situaţia în care aglomerația actuală nu este degajată până vineri dimineață, weekend-ul nu poate decât să o agraveze, mai ales că DFDS deserveşte şi toți pasagerii care dețin bilete pentru P&O, conform contractului încheiat între cele două companii. Doar zilele de 8-10 aprilie vor fi o excepție, pentru că atunci deținătorii de bilete P&O nu vor putea folosi serviciile DFDS.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut