Compania britanică de servicii poştale şi curierat, Royal Mail, a dezvăluit planuri de a reduce 700 de posturi manageriale pentru a face economii anuale de 40 de milioane de lire sterline. Compania a mai spus că 439 de milioane de colete au fost manipulate în T3 2021, ceea ce a dus la o creştere a veniturilor cu 43,9% faţă de T3 2020, dar per total acestea au scăzut cu 4,9% de la an la an, chiar dacă au crescut cu 9,8% în doi ani.

„Ne așteptam la o oarecare scădere a volumului de colete, dat fiind că majoritatea magazinelor de retail au fost deschise în perioada respectivă, spre deosebire de anul trecut. Cu toate acestea, se păstrează tendința clienților de a dori mai multe colete, iar răspunsul eficient la această schimbare este esențial”, a declarat Keith Williams, președinte Royal Mail.

Odată cu creșterea incidenței testelor pozitive Covid-19 din valul Omicron, ratele de absență au rămas ridicate în trimestrul al treilea, comparativ cu anul precedent și au crescut în perioada Crăciunului și la începutul lunii ianuarie 2022, potrivit Royal Mail, care a condus la un vârf de 12% de absenteism (cca.15.000 de oameni), care a fost dublul nivelului pre-pandemic. Royal Mail a spus că acest lucru a dus la creșterea costurilor și a afectat calitatea serviciilor în unele zone ale țării.

Veniturile generale ale Royal Mail au scăzut de la an la an, iar compania a decis să reducă 700 de locuri de muncă manageriale, pentru a oferi un „beneficiu anual de aproximativ 40 de milioane de lire sterline”.

Simon Thompson, CEO al Royal Mail, a declarat: „Am intrat astăzi într-o consultare oficială cu privire la o reorganizare a managementului pentru a ne eficientiza și mai mult operațiunile și, în același timp, pentru a îmbunătăți concentrarea asupra performanței locale.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut