Pentru dealerii ruşi, cheltuielile cu mașinile străine ale mărcilor care au plecat din ţară au crescut semnificativ. Există încă vehicule din 2022 în depozite, care, din pricina inactivităţii, ar putea avea nevoie de reparații, scrie Izvestia.

De exemplu, dealerul Kia are în continuare pe stoc sedanul Cerato și crossover-ul Seltos, din 2022. Volkswagen are în stoc 14 modele Taos și Tiguan în diferite niveluri de echipare, iar dealerul ceh Skoda are spre vânzare cel mai recent lot de Kodiaq și Karoq. Participanții la piață se îndoiesc că showroom-urile vor putea vinde stocurile rămase în viitorul apropiat, deoarece aceste mașini sunt mai scumpe decât modelele similare produse în China. În plus, spre deosebire de mașinile europene, cele chinezești sunt acoperite de garanție și de piese de schimb. Expertul auto Serghei Burgazliev a numit astfel de mașini „nelichide”. În timp ce ultimele unităţi de modele relativ accesibile precum Hyundai Solaris sau VW Polo s-au epuizat destul de repede, modelele mai scumpe, potrivit lui, au rămas nerevendicate.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut