Compania germană Spedition Arnold vede viabilitatea unei astfel de soluţii; ca atare, dorește să își activeze rețeaua logistică la nivel mondial și să ofere noi transporturi de camioane între Europa și China.

Mișcarea mărfurilor din Orientul Îndepărtat către Europa este în continuă creștere, iar o mare parte din aceasta se face pe mare. Însă numeroşi clienţi au resimţit cât de repede pot fi întrerupte lanțurile de aprovizionare dependente, atunci când Canalul Suez a fost blocat în urmă cu câteva săptămâni. Şi în prezent, sute de nave port-container sunt blocate din cauza închiderilor legate de coronavirus într-unul dintre cele mai mari porturi chinezești. Rezultatul este timpul de așteptare de săptămâni în industrie, în comerț sau pe șantierele de construcții.

Pentru a ameliora blocajul Canalului Suez și pentru a crea alternative, legendarul traseu comercial pe uscat de pe vremea lui Marco Polo a fost reînviat în ultimii ani. Pe „noul” Drum al Mătăsii există acum mult trafic pe calea ferată și rutieră.

În funcție de destinație, timpii de călătorie pentru transportul cu camioane din China în Europa Centrală sunt între 8 și 12 zile și, prin urmare, sunt de multe ori mai scurți decât pe ruta maritimă clasică.

Compania Spedition Arnold din Rimpar, de lângă Würzburg (Franconia Inferioară) dorește să ofere clienților săi această soluţie de transport cu camionul.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Alexandru Catană: Quehenberger Logistics îşi consolidează poziţia de top din România
Dacă începutul pandemiei a adus Quehenberger Logistics în situaţia de a apela la somaj tehnic pentru o parte din angajații săi, compania și-a continuat creșterea ajungând în prezent la cea mai mare su...

Căutare