Compania germană Spedition Arnold vede viabilitatea unei astfel de soluţii; ca atare, dorește să își activeze rețeaua logistică la nivel mondial și să ofere noi transporturi de camioane între Europa și China.

Mișcarea mărfurilor din Orientul Îndepărtat către Europa este în continuă creștere, iar o mare parte din aceasta se face pe mare. Însă numeroşi clienţi au resimţit cât de repede pot fi întrerupte lanțurile de aprovizionare dependente, atunci când Canalul Suez a fost blocat în urmă cu câteva săptămâni. Şi în prezent, sute de nave port-container sunt blocate din cauza închiderilor legate de coronavirus într-unul dintre cele mai mari porturi chinezești. Rezultatul este timpul de așteptare de săptămâni în industrie, în comerț sau pe șantierele de construcții.

Pentru a ameliora blocajul Canalului Suez și pentru a crea alternative, legendarul traseu comercial pe uscat de pe vremea lui Marco Polo a fost reînviat în ultimii ani. Pe „noul” Drum al Mătăsii există acum mult trafic pe calea ferată și rutieră.

În funcție de destinație, timpii de călătorie pentru transportul cu camioane din China în Europa Centrală sunt între 8 și 12 zile și, prin urmare, sunt de multe ori mai scurți decât pe ruta maritimă clasică.

Compania Spedition Arnold din Rimpar, de lângă Würzburg (Franconia Inferioară) dorește să ofere clienților săi această soluţie de transport cu camionul.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut