Un nou serviciu de transport feroviar de marfă a fost lansat de la Guangzhou, pe coasta de sud-est a Chinei, până în principalul port al Germaniei: Hamburg. Această linie va fi inclusă permanent în orar, spune Yacky Jan de la firma chineză de logistică NSR Intermodal care oferă serviciul.

Trenul oprește pe drum și în Malaszewicze, Duisburg și Hamburg, iar timpul de tranzit pentru a ajunge la orașul de graniță polonez este de 15 zile. După aceea, durează aproximativ două zile ca să ajungă la destinația finală. Primul tren a sosit în Malaszewicze pe 19 decembrie, iar pe 20 decembrie încărcătura rămasă a continuat către nodurile germane, explică Yacky Jan.

Serviciul, care este operat de Far East Land Bridge (FELB), este primul care rulează din orașul de coastă. În mod tradițional, mărfurile sunt expediate fie pe mare, fie pe calea ferată, dar prin centrul Xiamen din apropiere. Deși transportul maritim este un mod de transport logic și bine stabilit pe coasta de est, popularitatea transportului feroviar este în creștere. Căile ferate sunt mai rapide și, odată cu creșterea actuală a ratei transportului maritim, calea ferată crește în competitivitate.

Din februarie, frecvența serviciului este planificată să crească. „Cu sloturi fixe săptămânale (înseamnă întârziere minimă la terminalul de origine) și sprijin excelent din partea partenerului FELB, ne propunem să obținem un timp de tranzit stabil și rapid și vom continua să extindem oferta de servicii de la o dată pe săptămână în ianuarie (în fiecare sâmbătă) la 6-8 trenuri pe lună în următoarele 2-3 luni”, informează Yacky Jan.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut