Conceptul are la bază pregătirea comenzilor în unități dedicate aparținând Auchan, care nu sunt deschise clienților, și vânzarea pe platformele partenerilor de livrare rapidă. Primul Auchan Express este destinat locuitorilor din zona Pipera. Retailerul își propune amenajarea mai multor astfel de spații de tip darkstore în București până la finele anului.

Spațiile de pregătire pentru Auchan Express vor avea suprafețe cuprinse între 200-350 m2 și vor acomoda între 1.800 şi 2.500 de articole din diverse categorii de produse alimentare și nealimentare. Comenzile vor fi pregătite în 2 minute și expediate într-un interval de 15 minute pe o rază de 2-2,5 km în proximitatea acestor unități.

Amplasat în zona de nord a Capitalei, în Pipera, primul spațiu Auchan Express, operațional de la finele lui aprilie, are o suprafață de 250 m2 și 2.500 de articole, printre care și produse proaspete (lactate, mezeluri, carne, fructe și legume) sau congelate. Programul se va desfășura zilnic, între orele 8:00 – 01:00, din acest spațiu fiind expediate comenzile plasate din aplicația Glovo, prin accesarea magazinului Auchan Express.

Retailerul își propune să deschidă în curând și alte locații în București și Cluj-Napoca. „Deschiderea primei unități Auchan Express, primul centru de micro-fulfillment al Auchan România de pregătire a comenzilor ce vor fi livrate la domiciliu, reprezintă un nou pas în strategia noastră de dezvoltare pe e-commerce. Acest concept ne transformă într-unul dintre pionierii serviciului de livrare ultrarapidă, apărut ca urmare a contextului economic global în care ne aflăm. Cu acest format, ne dorim să ajungem treptat în toate orașele mari din țară, urmând să ne concentrăm ulterior atenția și către orașe mai puțin aglomerate. Acesta ne va permite să răspundem mai bine și mai prompt nevoilor clienților”, a declarat Teodor Șerban, Director Eficiență și Proiecte, Auchan Retail România.

Anul trecut, cifra de afaceri a Auchan România generată de comerțul digital s-a dublat, iar pentru 2022 compania estimează menținerea acestei evoluții, în timp ce pentru 2023 vizează triplarea vânzărilor generate de e-commerce.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut