Sameday, unul dintre liderii pieței de curierat din România, investește peste 1 milion de euro și lansează Sameday App, aplicația care îmbunătățeşte experiența clienților în magazinele online. Aceasta oferă utilizatorilor mai multă predictibilitate, flexibilitate și transparență asupra procesului de livrare. Funcționalitățile incluse în aplicație răspund cerințelor și nevoilor specifice ale consumatorilor în ceea ce privește serviciile de curierat, fiind construite pe baza feedback-ului oferit de aceștia în cadrul unui studiu de piață realizat de companie în mai 2023.
Conform studiului, livrarea coletelor în siguranță, rapiditatea și comunicarea clară cu privire la timpul de livrare preconizat se numără printre cele mai mari așteptări ale clienților în interacțiunea lor cu orice companie de curierat. Cercetarea a arătat că 78% dintre respondenți își doresc o aplicație mobilă care să ofere mai mult control și flexibilitate în procesul de livrare. Funcționalitățile cele mai dorite de utilizatori sunt urmărirea în timp real a livrării, posibilitatea amânării livrării, respectiv prelungirea termenului de păstrare a coletului în easybox.
Sameday a integrat în noua aplicație funcționalități care îmbunătățesc întreg procesul de cumpărare online și oferă clienților posibilități multiple de gestionare a livrării:
– Urmărirea în timp real pe hartă a traseului coletului cu până la 2 ore înainte de livrare;
– Plata cu cardul direct din aplicație;
– Redirecționarea coletelor la easybox sau la altă adresă;
– Prelungirea perioadei de păstrare a coletului în easybox cu până la 24 de ore;
– Amânarea livrării cu până la 5 zile lucrătoare, în București și, respectiv, 2 zile lucrătoare pentru toate celelalte zone ale țării.
„Sameday App se adresează exclusiv consumatorului final și devine un important diferențiator în piața de curierat. Noul produs este menit să îmbunătățească experiența clienților, să crească încrederea în ecosistemul creat de magazinele online și industria de curierat, contribuind astfel la dezvoltarea e-commerce-ului în România. Tehnologia este foarte importantă pentru noi, iar atunci când dezvoltăm soluții digitale pornim de la așteptările clienților care își doresc să dețină mai mult control asupra procesului de livrare. De aceea, cele mai apreciate funcții ale unei aplicații mobile sunt cele care oferă confort, transparență și flexibilitate”, a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday Group.
De asemenea, Sameday App include și alte caracteristici, precum: salvarea adreselor de livrare și easybox-urile preferate; adăugarea cardurilor bancare în aplicație pentru o plată mai rapidă; posibilitatea verificării statusului tuturor comenzilor Sameday în același loc; acces la istoricul comenzilor; cod PIN/QR mereu la îndemână pentru validarea livrării; notificare cu privire la intervalul de timp în care va fi realizată livrarea; anularea comenzii înainte de livrare; înregistrarea în aplicație direct cu contul eMAG, Google Play sau Apple Store.
Aplicația poate fi descărcată gratuit din Apple Store sau Google Play.