Scania intenționa să dezvăluie un nou motor diesel Euro VI de 13 litri, cu șase cilindri, în noiembrie 2021, dar lipsa microprocesoarelor și componentelor care întârzie livrările camioanelor a determinat producătorul suedez să anticipeze comenzile pentru acesta. Cu toate acestea, Scania nu a specificat detaliile tehnice ale motorului sau vreo actualizare a întregii game, care ar putea afecta și alte părți ale camionului. Producția noii game va începe în al doilea trimestru al lui 2022, dar poate fi deja comandată.
Recent, Scania a anunțat și o versiune alungită de 27 cm a cabinei sale pentru modelele R și S pentru transportul rutier pe distanțe lungi, care este produsă de filiala Scania Laxå Special Vehicles. Noua cabină este rezultatul experienței acumulate cu cabina dublă CrewCab. Cei 27 de centimetri se adaugă la lungimea de 200 cm măsurată de la pedale până la peretele din spate. Scania a obținut spațiul superior prin adăugarea componentelor existente la cabina standard, datorită designului modular. Primele livrări sunt așteptate în al treilea trimestru al anului 2021.