Scania intenționa să dezvăluie un nou motor diesel Euro VI de 13 litri, cu șase cilindri, în noiembrie 2021, dar lipsa microprocesoarelor și componentelor care întârzie livrările camioanelor a determinat producătorul suedez să anticipeze comenzile pentru acesta. Cu toate acestea, Scania nu a specificat detaliile tehnice ale motorului sau vreo actualizare a întregii game, care ar putea afecta și alte părți ale camionului. Producția noii game va începe în al doilea trimestru al lui 2022, dar poate fi deja comandată.

Recent, Scania a anunțat și o versiune alungită de 27 cm a cabinei sale pentru modelele R și S pentru transportul rutier pe distanțe lungi, care este produsă de filiala Scania Laxå Special Vehicles. Noua cabină este rezultatul experienței acumulate cu cabina dublă CrewCab. Cei 27 de centimetri se adaugă la lungimea de 200 cm măsurată de la pedale până la peretele din spate. Scania a obținut spațiul superior prin adăugarea componentelor existente la cabina standard, datorită designului modular. Primele livrări sunt așteptate în al treilea trimestru al anului 2021.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut