Schaeffler a început producția în serie a așa-numitei sale osii „2in1“ în Taicang, China. Prima mașină chineză echipată cu acest produs va fi lansată în curând. După lansarea pe piață în China, axa va fi utilizată și de un OEM european, potrivit Schaeffler.

„2in1” înseamnă că sistemul combină reductorul cutiei de viteze și motorul electric într-o singură unitate compactă. Sub umbrela Schaeffler, aceasta este o altă soluție în portofoliul în creștere de sisteme de e-axe.

Datorită designului său modular, sistemul poate fi aplicat pe diferite platforme de vehicule, potrivit unei declarații a furnizorului. Schaeffler susține, de asemenea, „compactitate, densitate ridicată a puterii, nivel ridicat de eficiență a sistemului și comportament acustic superior“, ca puncte unice ale sistemului.

Axa este un alt pas în orientarea Schaeffler către e-mobilitate, de când a introdus o unitate de business dedicată acum trei ani. De atunci, divizia a crescut în importanță pentru grup. În 2020, Schaeffler a înregistrat comenzi de 2,7 miliarde de euro în acest domeniu, iar numărul proiectelor a fost cu 30% mai mare decât în anul precedent. Și, potrivit companiei, acesta continuă să crească în acest an.

La începutul anului, Schaeffler și-a anunțat deja intenția de a începe producția de serie de e-motoare pentru module hibride, transmisii hibride și transmisii pur electrice. În plus față de sectorul autoturismelor, furnizorul și-a stabilit recent obiectivele pe sectorul camioanelor (și are primele comenzi de serie pentru motoare electrice și module hibride), dorind să ofere un model complet pentru potențialii clienți.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Alexandru Catană: Quehenberger Logistics îşi consolidează poziţia de top din România
Dacă începutul pandemiei a adus Quehenberger Logistics în situaţia de a apela la somaj tehnic pentru o parte din angajații săi, compania și-a continuat creșterea ajungând în prezent la cea mai mare su...

Căutare