Schmitz Cargobull a deschis o nouă fabrică pentru a construi semiremorci în Manchester, în nord-vestul Marii Britanii. Unitatea este situată în zona Liverpool și a portului său, prin urmare aproape de Irlanda. La capacitate maximă, locaţia va angaja aproape 70 de oameni, dar acum sunt 40 de locuri de muncă în producție și administrație. Toți angajaţii sunt implicați în construcția S.Ko Pace Smart, o semiremorcă modulară cu două axe pentru transportul mărfurilor uscate, concepută pentru operatorii britanici și irlandezi cu piață și caracteristici foarte specifice.

Noua semiremorcă este destinată în special livrării coletelor și transportului de mărfuri uscate, combinând calitatea construcției Schmitz cu panourile inovatoare Struktoplast în fagure. Panourile ușoare reduc greutatea cu 600 kg faţă de modelele comparabile, reducând semnificativ emisiile de carbon pe durata de viață a remorcii și costul cu combustibilul.

Şasiul este Modulos, complet galvanizat și vine cu o garanție de zece ani împotriva ruginii. S.Ko este certificat EN 12642 cod XL și oferă mai multe opțiuni, inclusiv șine de asigurare a încărcăturii, acoperiș translucid, lift și două tipuri de uși: oblon spate sau uși duble din aluminiu. În plus, osiile Rotos sunt acoperite de o garanție pentru un milion de kilometri sau 6 ani.

Semiremorca poate avea orice sistem de prindere a încărcăturii pentru a proteja marfa, inclusiv plase sau porți de siguranță în spate, și are o rezistență a podelei de 5,5 t, cu opțiuni de creștere la 7,1 sau 8 t pentru cei care transportă sarcini mai grele sau trebuie să mute utilaje. Sistemul telematic Schmitz Cargobull TrailerConnect vine în echiparea standard pentru a oferi conectivitate inteligentă și diagnosticarea rapidă a tuturor componentelor. „Pace Smart este o dezvoltare semnificativă pentru piața de transport de marfă din Marea Britanie și Irlanda, datorită beneficiilor pe care le oferă operatorilor, dar şi pentru că este construită în Manchester, cu costuri, emisii de carbon și timpi de livrare semnificativ mai mici”, subliniază Boris Billich, Chief Sales Officer și Membru al Consiliului de Administrație al Schmitz Cargobull.

Alte date tehnice: disponibilitate în trei înălțimi utile interne (2.600 mm, 2.800 mm şi 3.200 mm), volumul maxim al sarcinii de peste 108 m3 şi capacitatea de 33 paleți EURO sau 26 paleți ISO.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut