Grupul Schwarzmüller a realizat vânzări de 409 milioane de euro în 2021, după 366 de milioane de euro în 2020 (+13%). Numărul de remorci produse a crescut de la 8.800 în 2020, la 9.962 în 2021 (+12%). Pentru anul acesta, Schwarzmüller a bugetat vânzări de 460 de milioane de euro, însă prognoza este condiționată acum şi de evenimentele geopolitice din Ucraina.

„În ciuda pandemiei și a mediului volatil, am reușit să depășim un nou prag în ceea ce privește veniturile”, a declarat CEO-ul Roland Hartwig, anunţând cifrele din 2021. Potrivit acestuia, cu noile cifre de vânzări, compania a revenit la creșterea cu două cifre care a caracterizat activitatea timp de aproape zece ani. Evoluția comenzilor primite arată acest lucru și mai clar: în 2021 au fost 13.555 de comenzi, deci cu 68% mai mult decât în 2020 (8.053).

Cu o piață în creștere puternică, Schwarzmüller a câștigat avans în 2021 în comparație cu media industriei. În regiunea de bază, care include Austria, Ungaria, Cehia, Slovacia și Elveția, compania și-a apărat poziţia de lider de piață, după cum a explicat CEO-ul. Cu o cotă de 32%, Austria este încă în frunte, urmată de Ungaria cu 30% și Cehia cu 20%. Cifrele de pe piețele cheie din Germania și Polonia sunt, de asemenea, satisfăcătoare.

În vânzările din 2021, remorcile pentru construcții și infrastructură s-a menţinut în frunte (5.797 de unități), dar au scăzut față de 2020 cu 9%. Remorcile pentru transport internaţional au fost extrem de solicitate datorită economiei în logistică și subvențiilor pentru investiții, dar și datorită unui nou model. Acest segment a însumat 4.169 de unități în 2021, comparativ cu doar 2.500 în anul precedent (+68%).

Pentru anul acesta, compania a planificat o creștere a vânzărilor de 12%, până la 460 de milioane de euro, cu o producție de peste 12.000 de vehicule. Însă evenimentele geopolitice din Ucraina nu au fost încă luate în considerare. Volatilitatea disponibilității materialelor și componentelor, precum și a prețurilor va continua cu siguranță. Evoluția cererii este de așteptat să fie mai stabilă pentru remorcile pentru construcții și infrastructură decât pentru distanțe lungi.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut