Plecând de la declaraţia Annei Lebsak-Kleimans, CEO Fashion Consulting Group, Ria Novosti scrie că în 2022 prețul îmbrăcămintei și încălțămintei ar putea crește în Rusia şi în toată lumea cu 15-25% din cauza majorării costurilor producătorilor.

Creșterea prețurilor la îmbrăcăminte și încălțăminte în Rusia în acest an va fi în jur de 15-25% din cauza costurilor în creștere ale producătorilor și volatilității rublei. După cum a spus Anna Lebsak-Kleymans, o tendință similară a fost observată şi în 2021: anul trecut prețurile au crescut cel mai mult în segmentul de bunuri premium, cu 20-30%, apoi în segmentul de mijloc cu 15-25% și în segmentul de masă cu 10-15%. Ea a subliniat că prețurile hainelor și pantofilor au crescut nu numai în Rusia, ci în toată lumea. „Conform evaluării făcute la Conferința Adunării Generale a ONU pentru Comerț și Dezvoltare (UNCTAD), creșterea medie a prețurilor mărfurilor va fi de cel puțin 10%. Textilele, îmbrăcămintea gata confecționată și încălțămintea sunt în fruntea categoriilor în care prețurile vor crește.”

Experții afirmă că, printre principalele motive ale creșterii prețurilor este scumpirea globală a tuturor tipurilor de materii prime, ceea ce determină o majorare a costului mărfurilor. Alţi factori ar fi restricțiile anti-Covid și creșterea prețurilor la combustibili. De asemenea, în Rusia prețul este afectat de deprecierea cursului de schimb, deoarece, pe fondul volatilității rublei, costul consumabilelor și mărfurilor importate direct în ruble crește.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut