Sea-Intelligence a publicat raportul Global Liner Performance (GLP), cu cifre privind fiabilitatea programului navelor până în februarie 2023, inclusiv. Raportul acoperă 34 de linii comerciale diferite, acoperite de peste 60 de transportatori.

Fiabilitatea programului global a crescut brusc, cu 7,7%, în februarie 2023, ajungând la 60,2%. Comparativ cu februarie 2022, fiabilitatea programului a fost cu 26 puncte procentuale mai mare. Întârzierea medie a navelor a scăzut, de asemenea, cu 0,07 zile în februarie, până la 5,29 zile, și a scăzut cu 2,30 zile faţă de luna similară a anului trecut. În termeni relativi, întârzierea medie a navelor este acum mai aproape de nivelul din 2019 decât de maximele din 2021-2022.

Între transportatori, Maersk a fost cel mai fiabil din top 14, cu 64,9%, urmat de MSC cu 64,4% şi Hamburg Süd, singurul care a mai depăşit pragul de peste 60%. Transportatorii rămași aveau toți fiabilitatea programului de 50-60%. ZIM a fost cel mai puțin de încredere operator de transport în februarie 2023, cu o fiabilitate a programului de 52%, mai scrie Sea-Intelligence, însă toţi transportatorii din top 14 au înregistrat o creștere în februarie, iar PIL, ZIM și Wan Hai chiar de două cifre. Comparativ cu februarie 2022, toți transportatorii au înregistrat îmbunătățiri de două cifre ale fiabilității programului în februarie 2023, Wan Hai înregistrând cea mai mare îmbunătățire, de 36,2%.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut