După ce s-au antrenat în cel mai mare Black Friday din România, antreprenorii români participă mâine, pe 18 noiembrie, cu peste 1,2 milioane de oferte, cu 65% mai numeroase față de anul trecut, la Black Friday internațional pe care eMAG îl organizează în Ungaria și Bulgaria.
La evenimentul din România, clienții au comandat peste 2,2 milioane de produse din oferta eMAG și a sellerilor din Marketplace, iar vânzările au cumulat peste 644 de milioane de lei, în creștere cu 35 de milioane de lei față de ediția precedentă. „La fel ca în România, companiile care participă la eveniment pregătesc din timp ofertele alături de eMAG pentru a răspunde cât mai bine nevoii oamenilor de a beneficia de reduceri, într-o perioadă în care fiecare economie contează. De Black Friday, sellerii din Marketplace pot vinde cât într-o lună cu ajutorul infrastructurii pe care am dezvoltat-o în regiune”, a spus Tudor Manea, CEO eMAG.
Sunt peste 7.800 de antreprenori care vând prin eMAG Marketplace către clienții din Ungaria, iar peste 2.600 dintre ei sunt români. eMAG este prezentă în Ungaria din 2012 și numără peste 2 milioane de clienți. Compania urmează să finalizeze o investiție de 100 de milioane de euro într-un depozit care se află la Dunaharaszti, lângă Budapesta, cu ajutorul căreia își propune să le ofere clienților servicii de livrare accelerată și acces la o gamă și mai mare de produse din toate categoriile. Totodată, clienții din Ungaria pot folosi infrastructura easybox dezvoltată de Sameday, care a ajuns la 700 de unități.
În Bulgaria, din 5.400 de selleri care vând pe platforma eMAG Marketplace, 765 sunt români, care se adresează celor peste un milion de clienți pe care compania îi are în această țară. eMAG se află din 2013 în Bulgaria, unde și-a dezvoltat continuu infrastructura și serviciile. Începând din luna octombrie, clienții și sellerii pot folosi și aici rețeaua easybox.