Cei 5.000 de antreprenori români activi în programul cross-border eMAG Marketplace au exportat peste 5 milioane de produse în Ungaria, iar în Bulgaria 3,3 milioane de produse în primele şase luni. Jumătate dintre aceștia sunt prezenți în toate cele trei țări din regiune – în România, Ungaria și Bulgaria.

Extinderea rapidă a ofertei de produse în cele două țări a fost accelerată prin programul Fulfilment by eMAG (FBE) cross-border, prin intermediul căruia sellerii pot livra produsele direct din depozitul din România, în Ungaria și Bulgaria, la aceleași costuri. În numai o lună de la lansare, un sfert dintre sellerii care erau înscriși în program s-au extins atât în Ungaria cât și în Bulgaria.

Sellerii români activi cross-border vând preponderent produse din categoriile electro-IT, home & deco, produse DIY, consumabile, jucării, auto, fashion și sport. În Ungaria, la fel ca în România, peste 50% dintre produsele exportate de selleri sunt comandate cu livrare la easybox. „Programul cross-border poate deschide rapid o nouă piață pentru orice seller român din Marketplace, iar cu FBE cross-border aceştia își pot exporta produsele într-un mod mai avantajos. Un antreprenor român care vrea să se dezvolte în regiune ar trebui să investească în cel puțin nouă tipuri de operațiuni suplimentare activității curente pentru a putea vinde la nivel regional: de la tehnologia de management a stocurilor și soluțiile de curierat, până la cele legate de riscurile valutare, de traduceri sau de resursele umane necesare vânzării în alte țări, acum aceste operațiuni sunt gestionate toate prin intermediul soluției cross-border. Faptul că un sfert dintre sellerii care foloseau local FBE și-au listat local produse și în Ungaria și Bulgaria în prima lună de la extinderea cross-border ne arată că soluția este utilă,” a spus Stejara Pircan, senior VP eMAG.

Produsele listate de sellerii români în eMAG Ungaria și Bulgaria beneficiază de traducere, fără costuri suplimentare, dar și de conversia automată a prețurilor în monedele locale. Mai mult, stocurile pentru toate țările în care sunt activi sunt ușor de gestionat, prin sincronizare automată.

Prin FBE cross-border, eMAG se ocupă de toată logistica, de la recepție, depozitare, picking, împachetare, livrare, relații cu clienții sau retur.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 3 – iulie 2023)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare