Supermarketul online Sezamo anunță dezvoltarea sortimentului ECO ca urmare a creșterii interesului clienților: 3 din 5 coșuri conțin cel puțin un astfel de produs. Cea mai mare creștere a sortimentului se înregistrează pe partea de fructe și legume, unde supermarketul online a crescut numărul de articole cu 37% față de anul precedent. În plus, aproximativ 30% din vânzările de fructe și legume sunt produse ECO, un procent semnificativ mai mare comparativ cu magazinele tradiționale.
În oferta Sezamo se regăsesc peste 1.500 de produse ECO din 12 categorii: Fructe și legume, Carne și pește, Lactate și refrigerate, Brutărie și patiserie, Mezeluri, Băcănie, Băuturi, Congelate, Mama și copilul, Detergenți, Cosmetice și Menaj. Printre cele mai vândute produse ECO din categoria fructe și legume se numără roșiile, cireșele, ardeii, afinele și dovleceii.
„Interesul clienților pentru produse ECO este în creștere, în special pe partea de fructe și legume, iar asta ne bucură și este o confirmare că decizia noastră de a colabora cu micii fermieri, cu fermierii artizanali, a fost una foarte bună. Astfel putem aduce clienților produse proaspete chiar și la 6 ore de la recoltare, transformând conceptul <from farm to table> într-o experiență constantă”, a declarat Cristian Sălceanu, CEO Sezamo.
Michael Kaiser, director comercial Sezamo, a adăugat: „Colaborarea cu micii producători locali este simplificată. Producătorii pot accesa o rubrică specială pe site și putem începe colaborarea în câteva zile. Le oferim o piață de desfacere targetată și informații detaliate despre preferințele clienților, precum și garanții de achiziție pe termen lung, facilitându-le astfel planificarea și investițiile.”