Supermarketul online Sezamo a redus prețurile pentru peste 400 de produse din categoria Mama și Copilul, pentru a veni în sprijinul părinților în această perioadă cu multe scumpiri. La acestea se adaugă reducerile periodice de 15-40% pentru 200 de produse, disponibile membrilor Sezamini, clubul dedicat familiilor cu copii până la 12 ani sau celor care așteaptă un copil. Reducerile de preț sunt susținute de către Sezamo, fără a afecta furnizorii.
Clienții Sezamo vor economisi aproximativ 15% din investiția lunară medie în cumpărăturile necesare unei familii cu cel puțin un copil. Calculul a fost făcut plecând de la valoarea coșului lunar mediu al unei familii cu cel puțin un copil, care face cumpărături de minimum 4 ori pe lună.
„Unele dintre cele mai ocupate persoane din lume sunt mamele. La Sezamo cunoaștem acest lucru și ne dorim să fim partenerul lor principal. De aceea am redus și prețurile la principalele produse dedicate lor și celor mici, ca necesarele zilnice să nu mai fie motiv de stres. Am anunțat de la început că suntem obsedați de fericirea clienților și nu am glumit”, a declarat Michael Kaiser, Chief Commercial Officer Sezamo.
Categoria Mama și Copilul include peste 800 de produse. Pe lângă produsele dedicate pentru mama și copil, la Sezamo există și o gamă variată de fructe și legume ECO, care se găsesc în categoria Chef Mama. Până la finalul anului, supermarketul intenționează să dezvolte sortimentația din categoria Mama și Copilul, depășind astfel 1.000 de produse dedicate.
Membrii Sezamini fac în medie 4 comenzi pe lună, ceea ce le economisește în jur de 12 ore, pe care acum le pot petrece alături de familie, fără timp pierdut în trafic și stres, dar și fără a căra cumpărături voluminoase.
Sezamini, clubul dedicat familiilor cu copii, a fost lansat în urmă cu aproximativ 6 luni și crește cu peste 700 de membri pe lună. Printre avantajele oferite se numără livrare gratuită de duminică până joi, reduceri extra la produsele necesare săptămânal, dar și recompensă în credite în cont la fiecare achiziție. Pentru a fi parte din acest club, clienții pot accesa în mod gratuit pagina dedicată, unde se înscriu introducând prenumele copilului și data de naștere a acestuia.
Sezamo este un real one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse pentru diete speciale. Supermarketul online oferă o selecție e 14.000 de produse şi livrează cu mașini electrice în 3 ore de la plasarea comenzii sau la ora programată, cu intervale de livrare de 15 minute sau o oră. Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, în incinta CTPark, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată.