Supermarketul online Sezamo anunță o creștere de 100% în ultimele 6 luni a numărului de membri din clubul Sezamini, dedicat familiilor cu copii cu vârsta de până la 12 ani sau celor care așteaptă un copil.

Membrii Sezamini fac în medie 4 comenzi pe lună, ceea ce le economisește în jur de 12 ore, pe care acum le pot petrece alături de familie, fără timp pierdut în trafic și stres, dar și fără a transporta cumpărături voluminoase.

Focusul pe acest segment de cumpărători s-a reflectat și în creșterea în tranzacții a categoriei “Mama și Copilul” cu 125% față de aceeași perioadă a anului trecut. Categoriile preferate ale acestora sunt „Fructe și Legume”, „Mama și Copilul” și „Lactate și Refrigerate”. „Sezamo este ajutorul oricărui părinte ocupat. Încă de la lansare, ne-am luat angajamentul că vom fi un partener de nădejde pentru clienții noștri”, a declarat Cristian Sălceanu, CEO Sezamo.

Clienții Sezamo economisesc aproximativ 15% din investiția lunară medie în cumpărăturile necesare unei familii cu cel puțin un copil. Calculul a fost făcut plecând de la valoarea coșului lunar mediu al unei familii cu cel puțin un copil, care face cumpărături de minimum 4 ori pe lună.

70% dintre membrii Sezamini comandă din aplicație, în timp ce 30% accesează direct site-ul de pe telefon, tabletă sau calculator. În ceea ce privește plata, 85% preferă cardul, în timp ce restul de 15% aleg cash sau cardul de masă.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut