Supermarketul online Sezamo vine cu o abordare specială pentru a fideliza o categorie distinctă de clienţi – cu nevoi alimentare specifice – şi reduce cu până la 50% prețurile pentru 32 de produse de bază din categoria Nutriție Specială. Reducerile, care sunt valabile până la Crăciun şi vizează produsele fără zahăr, fără gluten și fără lactoză, vor fi susținute de către Sezamo, fără a afecta financiar furnizorii.

Acțiunea Sezamo va ajuta clienții să economisească sume considerabile lunar, pe care supermarketul le va susține din fondurile proprii. Conform calculelor retailerului, clienții vor economisi în medie 130 de lei pe lună în cazul produselor fără lactoză, 470 de lei pe lună în cazul produselor fără gluten și 360 de lei pe lună în cazul produselor fără zahăr & fără zahăr adăugat. Calculele sunt raportate la necesarul mediu lunar. „Persoanele cu diete speciale nu au avut o viață ușoară, nici din punct de vedere al disponibilității produselor, nici din punct de vedere al costurilor, până la lansarea categoriei și reducerii prețurilor la nivelul produselor de masă. Acum, am decis să continuăm lupta pentru susținerea clienților și am schimbat din nou proactiv politica de prețuri. Nu există niciun motiv pentru care clienții noștri să plătească mai mult sau să se chinuie să aibă acces la produsele de care au nevoie”, a declarat Michael Kaiser, Chief Commercial Officer Sezamo.

Categoria Nutriție Specială a fost lansată la începutul lunii august, cu o ofertă de peste 1.000 de produse. În doar două luni, la cererea clienților, Sezamo a crescut sortimentația cu 10%, ajungând la peste 1.100 de produse și estimează că până la finalul anului va avea în ofertă peste 1.500 de produse dedicate persoanelor cu nevoi alimentare speciale. Calitatea produselor și reducerile au determinat o crește instantă a vânzărilor pe categorie, 3,5 coșuri din 10 conținând cel puțin un produs dedicat persoanelor cu nevoi alimentare speciale. În topul preferințelor clienților se află produsele fără zahăr și fără zahăr adăugat, dar și cele fără gluten și fără lactoză. Top 5 favorite sunt băuturile răcoritoare fără zahăr, iaurt și lapte fără lactoză, pâinea proteică, iaurturile proteice și pâinea fără gluten.

Sezamo livrează cu mașini electrice în 3 ore de la plasarea comenzii sau la ora programată, cu intervale de livrare de 15 minute sau o oră. Toate produsele comandate sunt expediate către clienți din depozitul de 12.000 m2 din incinta CTPark, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut