Supermarketul online Sezamo, parte a jucătorului tehnologic european în e-grocery Rohlik Group, a lansat campania de Crăciun, care evidențiază timpul petrecut cu familia. Ediţia de anul acesta urmează pașii inițiativei de anul trecut, care a fost recunoscută drept una dintre cele mai bune reclame din decembrie de portalul Shots.net.
Extinderea spiritului sărbătorilor, cea mai recentă campanie de Crăciun a Sezamo, este o poveste sinceră care ne amintește că cele mai importante lucruri din viață sunt deja acasă, în timp ce Sezamo se ocupă de restul, oferind tot ce este necesar pentru o sărbătoare festivă. Această narațiune va rula în toate cele cinci țări europene ale grupului Rohlik, subliniind că familiile de pretutindeni se străduiesc pentru același scop – timp de calitate.
Andreea Magraon, CMO Sezamo, spune: „Suntem aici pentru a face viețile oamenilor mai ușoare prin a-i elibera de povara cumpărăturilor săptămânale și oferindu-le darul timpului petrecut alături de cei dragi. Campania de Crăciun a grupului din care facem parte transmite același mesaj, doar că de data aceasta prin ochii inocenți ai unui copil care privește lumea veselă a Crăciunului, amintindu-ne tuturor că cele mai frumoase lucruri sunt cele simple, pe care le avem zi de zi aproape”.
Clienții pot alege dintr-o selecție de peste 14.000 de articole. În plus, Sezamo promite livrarea la ușa clientului în două sau trei ore, în funcție de zonă, cu intervale precise de livrare de 15 minute. Livrările se fac chiar și până la ultimul etaj, chiar și când liftul nu funcționează, asigurând o experiență de cumpărături de sărbători fără probleme și fără stres, la ușa clienților.
Acest efort creativ este o colaborare cu agenția B&T, adusă la viață de Boogie Films și regizată de Milan Balog. Campania va apărea pe diverse platforme de social media și pe alte canale de comunicare online ale Sezamo.