Supermarketul online Sezamo a lansat campania Summer Drinks. Clienții pot alege din peste 1.500 de produse din categoria băuturi, ingrediente pentru cocktailuri, precum siropuri și lichioruri, bere, sucuri naturale și carbogazoase, spirtoase și apă, livrate reci datorită mașinilor electrice cu temperatură controlată.

Supermarketul online își dezvoltă categoria de băuturi, adăugând 60 de noi produse. „În contextul Campionatului European de Fotbal și al sezonului estival în plină desfășurare, am dezvoltat și mai mult categoria de băuturi, cu focus pe băuturile de vară. Clienții vor beneficia de o serie de oferte și promoții speciale, menite să transforme fiecare zi caniculară într-o experiență răcoritoare și savuroasă”, a declarat Cristian Sălceanu, CEO Sezamo.

Odată cu începutul sezonului cald, Sezamo a înregistrat o creștere de 10% la categoria băuturi de vară față de luna precedentă.

Preferințele clienților variază, însă apa și berile locale rămân în topul alegerilor, urmate de băuturile răcoritoare și spirtoase internaționale. Vinurile din România și Republica Moldova sunt de asemenea foarte apreciate, iar în cazul sucurilor, acestea sunt preferate în mod egal și de la brandurile internaționale și la producătorii locali.

Sezamo este un one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop. Supermarketul colaborează cu furnizori și producători locali care împărtășesc viziunea lor privind sustenabilitatea. Prin acest tip de parteneriate se asigură clienților cele mai proaspete și de cea mai înaltă calitate produse, în timp ce supermarketul sprijină astfel afacerile locale și reduce amprenta de carbon asociată transportului pe distanțe lungi.

Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut