Supermarketul online Sezamo oferă o garanție fără precedent în industria livrării de produse alimentare: potențialii clienți nemulțumiți de calitatea produselor vor primi 200% rambursare. Supermarketul online este convins de calitatea produselor și mizează pe sistemul logistic care reduce semnificativ timpul petrecut de la producător până la ușa clienților. Aceștia pot intra în posesia fructelor și legumelor chiar și la 6 ore de la recoltare și pâinea proaspăt coaptă o pot primi în doar 2 ore.

Mecanismul campaniei este simplu: orice client care este nemulțumit și solicită rambursarea unuia sau mai multor produse alimentare din categoriile fresh și băcănie va primi banii înapoi dublu pentru acele produse. Oferta este disponibilă până la finalul lunii august.

În ultimele șase luni, principalele motive de reclamații au reprezentat doar 1,5% din totalul comenzilor, iar în ceea ce privește opțiunile de compensare alese de clienți, 8% optează pentru o livrare nouă, 3% pentru rambursarea banilor pe card, iar 89% preferă creditele în contul lor Sezamo. „Suntem atât de siguri de calitatea și prospețimea produselor noastre, încât am decis să mergem și mai departe, oferindu-le clienților șansa de a testa serviciul Sezamo fără niciun risc. Îi încurajăm pe toți clienții să comande și să testeze, iar dacă nu sunt complet mulțumiți, vom rambursa dublul sumei plătite”, a declarat Michael Kaiser, director comercial Sezamo.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut