La un an de la lansare, supermarketul online Sezamo lansează Delivery Express, serviciul de livrare în 2 ore, disponibil pentru patru zone din București și Ilfov. Acest lucru va permite clienților să beneficieze mai rapid de întreaga gamă de produse tip hipermarket și piață, de produse de la micile brutării, măcelării, farmacii și altele, ceea ce în mod normal ar dura jumătate de zi. Echipa Sezamo va extinde curând această ofertă pentru a acoperi întregul oraș.

Cele patru zone cu livrare accelerată sunt Voluntari – Tunari, Dobroești – Pantelimon, Otopeni – Băneasa și Ștefănești – Afumați – Găneasa, mai exact în Odăile, Otopeni, Tunari, Voluntari, Ștefăneștii de Jos, Ștefăneștii de Sus, Afumați, Șindrilița, Pădurea Băneasa, Vatra Nouă, Cartierul Henri Coandă, Pipera, Cartierul Andronache, Pantelimon. Serviciul Express Delivery este disponibil zilnic, între orele 09:00 – 21:00, și este gratuit pentru clienții Sezamo Premium în limita a patru comenzi pe lună. „Lucrăm zilnic pentru a ne îmbunătăți serviciile și pentru a oferi soluții la necesitățile și cererile clienților. Două aspecte importante au fost confortul și accesul la produsele de calitate, ultra proaspete, nu doar cele standard din hipermarket și piețe, dar și de la micii artizani și farmacii, astfel că am găsit o cale de a ne mișca mai rapid prin traficul din București și Ilfov. Dincolo de rapiditate, vorbim despre fructe și legume proaspăt culese, care ajung în 5 ore de la recoltare direct în farfurie, dar și despre confort. Cu livrarea în două ore și intervalul de 15 minute, un serviciu unic în România, produsele vor ajunge la clienți în mai puțin timp decât le-ar lua să se ducă fizic la supermarket, să facă efectiv cumpărăturile și să revină acasă”, a declarat Gabril Makki, CEO Kifli.hu și Sezamo. „Avem cel mare NPS din industrie, 83, pe când alți jucători din piață greu ating astfel de valori, ceea ce ne motivează în fiecare zi să fim din ce în ce mai buni. 98,5% dintre comenzi sunt complete, fără produse lipsă, fără clienți care să reclame calitatea produselor. Și facem toate acestea la intervale de livrare de 15 minute. Asta arată că experiența noastră din operațiuni poate susține livrarea mai rapidă, singura provocare rămânând traficul din București”, a declarat Delia Dinu, Chief Operations Officer Sezamo.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut