Un șofer a fost pedepsit cu o amendă de 14.000 de euro, reţinerea permisului și suspendarea și sechestrarea cartelelor de tahograf false găsite asupra lui pentru că a condus 17 ore consecutive. 

Potrivit Uomini e Trasporti, un șofer de camion care conducea vehiculul de 17 ore a fost oprit de poliția locală din Bari şi amendat cu 14.000 de euro. De asemenea, i-a fost reţinut permisul de conducere şi cercetate cardurile false de tahograf. Acesta deținea acte de identitate turcești și bulgăreşti, și două carduri de tahograf.

Paolo Uggé, președintele FAI – Federația Transportatorilor Rutieri Italieni, a cerut ca responsabilitatea faptelor să fie împărţită. „Siguranța pentru cei care conduc camioane înseamnă siguranță pentru toți utilizatorii drumului. Prin urmare, este esențial să se aplice principiul responsabilității partajate între toate componentele lanțului de transport. Siguranța în transport și la locul de muncă este un indiciu al civilizației. Populația se întreabă de ce nu facem nimic pentru a opri decesele care apar pe drum ca urmare a unor practici de exploatare. Reglementările sunt clare, dar nu sunt puse în aplicare de către cei responsabili. Este necesar ca fiecare individ din lanțul de transport să fie direct responsabil. Soluția de reglementare există, în Decretul Legislativ 286/05 și în Codul Rutier.”

Adresând un apel Președintelui Republicii, premierului și ministrului transporturilor, Uggè sugerează reactivarea centrelor mobile de inspecție pentru a face verificările mai eficiente și mai precise.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut