Un ansamblu maghiar încărcat cu cherestea profilată în Danemarca, pe care urma să o livreze în Franța, a fost oprit pe autostrada germană A5, lângă Bad Hersfeld, de o patrulă a poliției rutiere care a observat că remorca era puternic înclinată, punând participanţii la drum într-o situație periculoasă.

Circa 18 t din lemnul menționat erau așezate pe paleți și îngrămădite suplimentar, iar marfa fusese arimată de către şofer cu curele. Fixarea lemnului pe paleți s-a dovedit însă a fi foarte slabă, totul fiind bazat pe o folie subțire și pe fâșii de plastic libere care au permis ca lemnul să se deplaseze, căzând în cele din urmă în partea stângă.

Şoferul maghiar în vârstă de 60 de ani a recunoscut în faţa polițiștilor că a văzut remorca înclinată înainte de control cu aproximativ o oră. Cu toate acestea, a decis să continue să conducă din cauza termenelor limită foarte strânse, notează 40ton.net.

Special la acest caz a fost faptul că nici șoferul, nici compania de transport nu erau direct răspunzători pentru deplasarea mărfii. Securizarea încărcăturii aplicată de șofer a fost adecvată, iar remorca pusă la dispoziție de companie a fost adaptată corespunzător pentru transportul unor astfel de mărfuri – arată un mesaj al poliției. Pe scurt, responsabilitatea deplasării mărfurilor era îndreptată către expeditor.

Cu toate acestea, șoferul a primit o amendă exprimată cu trei cifre, în euro, numai pentru că a continuat să conducă, în ciuda faptului că a recunoscut că există o problemă gravă cu vehiculul.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut