Șoferii vehiculelor industriale care lucrează în portul Genova, utilizate în cea mai mare parte pentru transportul containerelor, se confruntă cu o deteriorare gravă a condițiilor de lucru, din cauza creșterii traficului de turism. Astfel, cozile lungi la porțile portului și în oraș și blocajele la joncțiunea autostrăzii din Liguria din cauza șantierelor sunt în creștere. „Toate acestea provoacă un stres ridicat şoferilor de camioane care, în fiecare zi, conduc un vehicul greu, care știu când pleacă, dar niciodată când ajung la destinație sau acasă”, explică Giovanni Ciaccio, coordonator regional Uiltrasporti Freight and Shipping, adăugând că sunt sporite „crizele de anxietate, durerile de spate şi de braț și alte afecțiuni ale șoferilor de camioane care așteaptă ore întregi la coadă”.

Asociaţia cere identificarea responsabilităților pentru ceea ce se întâmplă pe drumurile din Liguria și în terminale. „Ne dorim să protejăm șoferii de camioane. Cerem mai mult respect pentru starea lor. Reiterăm necesitatea intervențiilor urgente ale tuturor instituțiilor: guvernul central, regiunea Liguria, municipalitatea, orașul metropolitan, autoritatea sistemului portuar pentru a garanta condiții de muncă sigure, o viață demnă pentru șoferii angajați în sectorul transportului rutier care în perioada de pandemie au fost numit eroi. Aici, eroii sunt obosiți și stresați, mai ales acum că fierb în cabina camioanelor fără a putea accesa toaletele și punctele de răcorire.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut