În Spania, Garda Civilă efectuează controale ţintite privind cabotajul, ale cărui reguli, deși sunt precizate în Pachetul de Mobilitate al UE, continuă să nu fie respectate.

După cum relatează Transportaldia.es, agenţii efectuează o monitorizare a respectării regulilor și restricțiilor asociate cabotajului, atât din punct de vedere cantitativ, cât și al timpului. În special, dacă un camion cu număr de înmatriculare străin intră în Spania efectuând transport internațional, acesta poate desfăşura trei transporturi interne în șapte zile. După această perioadă, există o perioadă de așteptare de patru zile în care camionul trebuie să părăsească Spania. În cazul în care un camion intră gol în Spania, acesta poate efectua transport intern în următoarele trei zile înainte de a ieşi din ţară și poate părăsi țara patru zile înainte de a se întoarce pe teritoriul spaniol.

Pentru nerespectarea acestor prevederi, compania de transport străină poate primi o amendă de 4.001 de euro. Amenda va fi aceeași dacă șoferul a fost angajat de o companie spaniolă, ambele părți trebuind să achite câte 4.001 euro, transportatorul fiind nevoit să plătească amenda pe loc. În plus, vehiculul va fi imobilizat, iar transportatorului străin i se va interzice efectuarea de transport intern în Spania.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut