Compania suedezo-finlandeză Assa Abloy, unul dintre jucătorii de top ai pieței de soluții de acces, anunță implementarea, prin filiala din România, a unui sistem inteligent de control al accesului în cadrul Societății de Transport București (STB), companie cu peste 5.000 de angajați. Proiectul a fost derulat în prima jumătate a acestui an și a presupus instalarea variantei software Incedo Business Plus pentru management, alături de o gamă personalizată de componente hardware, pentru gestionarea accesului, potrivite și pentru alte domenii de activitate.

STB, care operează peste 2.000 de mijloace transport în comun, a căutat un sistem inovator, ușor de utilizat, dedicat gestionării timpului și prezenței celor 5.000 de angajați. De asemenea, soluția trebuia să fie fiabilă și ușor de implementat în mai multe locații ale companiei.

Astfel, principalele cerințe ale proiectului au fost legate de instalarea unui sistem care să se poată integra cu soft-uri deja existente în companie, în timp ce oferă cititoare de carduri robuste, securizate, care pot fi amplasate cu ușurință în diverse puncte. De asemenea, potențialul de extindere a domeniului de aplicare a sistemului la alte aplicații și/sau locații în viitor a fost un factor decisiv. „Incedo Business, pentru controlul accesului, care se pretează pentru o arie largă de domenii de activitate, de la clădiri comerciale, spații de birouri, până la cele din sectorul public, a fost inclusă în portofoliul nostru tocmai pentru a veni în întâmpinarea noilor nevoi de digitalizare pentru clădiri și sisteme de securitate”, a declarat Florin Tihulcă, Managing Director Assa Abloy România.

La nivel european, platforma Incedo Business este cel mai des utilizată în clădiri comerciale, de birouri, spitale, guvernamentale, sediile unor mari companii precum Makita (Slovacia) sau Plexus (Marea Britanie). Pe plan local, platforma este recomandată unei arii largi de clădiri, de la construcții din ospitalitate, farma, educație, dar și clădirilor din sectorul public. Sistemul oferă 3 opțiuni de management – Lite, Plus și Cloud – și poate gestiona accesul de la 1.000 până la 300.000 persoane și un sistem de control al accesului bazat pe cloud.

Potrivit companiei, din ce în ce mai multe companii optează pentru birouri aflate în clădiri inteligente, iar controlul accesului reprezintă un factor esențial în această migrare. Aproape toate proiectele noi sunt dotate cu un astfel de sistem, adăugând un nivel superior de siguranță. „Procentul companiilor care optează pentru un sistem inteligent de control al accesului în noile birouri este de aproape 95%, iar tendințele din ultimii ani vizează soluțiile wireless cu credențiale mobile – Bluetooth sau NFC. Practic, accesul se face pe baza telefonului mobil care devine o cheie virtuală, o tehnologie de vârf în termeni de comoditate și portabilitate, dar și un pas logic în îmbunătățirea accesului în clădiri”, a subliniat Florin Tihulcă.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut