Potrivit celui mai recent studiu realizat de Whistl în Marea Britanie, costul de livrare este acum principala prioritate a consumatorilor, în comparație cu viteza de livrare, pe care mai puțin de un sfert o consideră cea mai importantă.

Costul de livrare este acum în fruntea agendei de cumpărături online a consumatorilor (54%), mai degrabă decât viteza (24%), iar 5,95 de lire sterline este cel mai mare preț pentru livrare, prag de la care acesta începe să aibă un impact negativ asupra capacității de a converti o vânzare, subliniază Continue to Thrive.

Studiul, care analizează starea actuală a comerțului electronic, datele demografice, cheltuielile online, precum și comportamentul clienților față de returnări, livrare, abonamente și utilizarea rețelelor sociale, a fost realizat la începutul acestui an pe 1.000 de persoane din Marea Britanie.

Pe măsură ce criza costului vieții continuă, cheltuielile online vor scădea cu 3% în acest an, avertizează raportul. Pe de altă parte, comerţul electronic ar putea să ţintească posibili clienţi între gospodăriile cu un venit de peste 70.000 lire sterline, despre care se preconizează că-şi vor majora cheltuielile online cu 8%. Oportunitățile de creștere a afacerilor includ şi abonamentele de retail, consideră 43% din populație.

Aproape jumătate (47%) dintre consumatori îşi doresc reduceri, în timp ce 39% optează pentru livrarea gratuită, ambele putând fi folosite pentru a atrage noi clienți, informează raportul citat de Motor Transport.

Referitor la obiceiurile media, Facebook a fost cel mai frecvent canal utilizat, 61% dintre respondenţi folosindu-l zilnic. Mai exact, Facebook a fost folosit mai des de femei, iar YouTube de către bărbaţi.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 4 – octombrie 2023)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare