Un studiu comandat de Adyen, o platformă de plăți folosită de multe dintre companiile de top din lume, a dezvăluit că, în ultimul an, comerțul transfrontalier din Regatul Unit a scăzut brusc. Practic, pe fondul penuriei de șoferi de camioane, al provocărilor lanțului de aprovizionare, al pandemiei de coronavirus și al modificărilor proceselor de import, numărul cumpărătorilor din Marea Britanie care fac achiziții din alte țări a scăzut cu 71% din iulie 2020.

Majoritatea cumpărătorilor (54%) sunt de acord că partenerul de livrare este un factor important atunci când aleg să cumpere online de la un comerciant. În plus, 37% dintre cumpărători au spus că vor cumpăra ceva din străinătate doar dacă taxa de livrare este rezonabilă.

Teama de taxe și de taxe suplimentare neașteptate asociate cu achiziționarea de produse este, de asemenea, o provocare pentru retaileri, 30% dintre cumpărători spunând că au evitat să cumpere de la un retailer din altă țară din acest motiv.

Adaptarea preferințelor de plată ale consumatorilor ar putea contribui la stimularea comerțului transfrontalier, deoarece 1 din 5 cumpărători (22%) spune că va face cumpărături în străinătate numai dacă își poate folosi metodele obișnuite de plată, iar 20% se așteaptă ca prețurile să fie afișate în moneda locală. „Comerțul transfrontalier reprezintă un flux important de venituri pentru retaileri, în special în contextul redresării pandemiei”, a declarat Colin Neil, director general al Adyen UK. „Dacă britanicilor le este mai greu să facă cumpărături în străinătate, puteți fi sigur că şi cumpărătorii din alte țări vor avea experiențe similare, ceea ce reprezintă o mare îngrijorare pentru acei retaileri din Marea Britanie care încearcă să vândă la nivel internațional. Deși provocările lanțului global de aprovizionare și taxele vamale internaționale sunt în afara controlului retailerilor, există multe lucruri pe care aceștia pot face, precum conversia valutelor și acceptarea unor metode de plată comune şi în alte țări.”

Cercetarea face parte dintr-un raport privind starea sectorului de retail din Regatul Unit, intitulat „The Expectation Gap”, notează logisticsmanager.com. Cercetările au fost efectuate de Censuswide și Opinium, interogând 358 de factori de decizie ai retailerilor, dar şi 2.000 de consumatori.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut