Nouă din zece români cunosc ce este evenimentul Black Friday, iar mai mult de jumătate dintre ei intenționează să achiziționeze cel puțin un produs în ziua cu cele mai multe reduceri din an, potrivit unui studiu Kantar România, realizat în ultima lună.

„Datele studiului ne arată că majoritatea românilor vor să cumpere cel puțin un produs de Black Friday, iar cei mai mulți dintre aceștia au bugetat acest eveniment de shopping și au luat în calcul alocarea unor resurse financiare dedicate. În topul celor mai râvnite produse la preț redus se află electrocasnicele mici, articolele vestimentare și televizoarele”, a declarat Carmen Pătrașcu, Director General Kantar România.

Potrivit studiului, peste 50% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani intenționează să cumpere cel puțin un produs de Black Friday, iar intenția de cumpărare este mai ridicată în cazul segmentului de vârstă 18-34 de ani. În ceea ce privește bugetul pe care intenționează să îl cheltuiască, peste o treime dintre respondenți au planificat până în 1.000 de lei, 40,7% intenționează să aloce un buget cuprins între 1.000 și 3.000 de lei, iar 15,8% au declarat că au buget de peste 3.000 de lei pentru a cumpăra produsele dorite de Black Friday. În medie, cei care vor să cumpere intenționează să aloce peste 2.200 de lei.

Studiul mai arată o tendință crescătoare a preferinței pentru magazinele online de Black Friday: 64,6% dintre potențialii cumpărători intenționează să cumpere de la magazinele online.

Topul celor mai de interes categorii pentru Black Friday 2021 cuprinde: electrocasnice mici, haine, tv, telefoane mobile, frigidere, încălțăminte, mașini de spălat, home&deco, laptopuri, cosmetice şi aragazuri.

Studiul Kantar România a fost realizat telefonic, în perioada 22-28 octombrie, pe un eșantion reprezentativ național de 2006 de respondenți, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut