Sectorul global al capsulelor de cafea va însuma peste zece ani peste 9,8 miliarde de dolari, potrivit unui nou studiu realizat de Future Market Insights.

Studiul a constatat că piața convențională a capsulelor de cafea din plastic este programată să creeze o oportunitate incrementală de 2,2 miliarde de dolari între 2022 și 2032, în timp ce segmentul comercial de capsule de cafea este programat să accelereze la un CAGR de 4,6% în aceeași perioadă.

În Europa, în special, consumul este de așteptat să crească „semnificativ”, în timp ce India va fi cea mai profitabilă piață din Asia în perioada de evaluare. În plus, influența tot mai mare a tendințelor vestice din Orientul Mijlociu și Asia Pacific va aduce beneficii noilor intrați pe piață.

„Creșterea consumului de cafea, împreună cu creșterea cererii pentru soluții de cafea rapide și fără efort în cafenele și restaurante, vor crește vânzările de capsule de cafea”, a spus un analist de cercetare Future Market Insights, citat de ESM. „De asemenea, compatibilitatea capsulelor de cafea cu diferite aparate se estimează că va crea o oportunitate de creștere pentru producătorii de capsule de cafea.”

Printre jucătorii cheie care urmează să stimuleze creșterea în acest segment se numără Nespresso, Starbucks, Lavazza, Gourmesso și Gloria Jean’s Coffees, cu o creștere suplimentară provenind de la Bestpresso Coffee, Kiss Me Organics, Kraft Heinz Company, Dunkin Brands și Keurig.

Jucătorii de nivel 1 de pe piață – care includ Nespresso și alte mărci importante – ar trebui să dețină între 25% și 30% din piața globală a capsulelor de cafea până la sfârșitul perioadei, arată studiul.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut